Trzymanie w ręku - obowiązkowo - papierowej wersji książki to absolutny must-have tego sezonu. Okazuje się, że słynne siostry nie rozstają się z książkami, z którymi pojawiły się nawet podczas Paryskiego Tygodnia Mody.
Moda "na książkę" błyskawicznie obiegła media społecznościowe, czy przyjmie się także w Polsce? Jak przekonywała Kinga Miller, ekspertka branży mody i wykładowczyni w szkole Viamoda wybór literackiej pozycji, która trafi później do prasy i mediów społecznościowych nie może być przypadkowa - Okładka musi być dopasowana do tzw. total looku, zawierać elementy graficzne odpowiadające całej stylizacji. To młody trend, który ma szansę stać się zjawiskiem długofalowym - komentowała.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Grinch
Post udostępniony przez 🦋 (@bellahadid)
Specjalistka od etyki w modzie, Magdalena Płonka zwracała uwagę, że jest jeszcze jeden powód, dla którego modelki chętnie zostają "przyłapane" z bestsellerami literackimi w ręku. - O modelkach krąży opinia, że to osoby, które niekoniecznie są wybitnymi intelektualistkami - mówiła. - Pokazywanie się z książką to demonstracja intelektualnych aspiracji.
Chwalenie się w mediach społecznościowych okładkami książek to pozytywny trend czy snobizm? Jak na taką promocję czytelnictwa zareagowali fani modelek i świat mody? Jak dobrać książkę do pory dnia, okazji i... torebki? Więcej na ten temat w nagraniu.
***
Tytuł audycji: Stacja Kultura
Prowadzi: Kasia Dydo
Goście: Kinga Miller (ekspertka branży mody i wykładowczyni w szkole Viamoda), Magdalena Płonka (specjalistka od etyki w modzie)
Data emisji: 8.04.2019
Godzina emisji: 11.23
ac/K.A