Jak skutecznie promować Polskę?

Ostatnia aktualizacja: 01.05.2014 17:56
Ostatnio pojawił się pomysł, aby Polskę promować przez skojarzenia z wódką. Czy kontrowersyjna reklama, albo kampania społeczna to dobry sposób na kreowanie wizerunku kraju? Zapraszamy do dyskusji w piątkowe popołudnie.
Flaga Rzeczypospolitej Polskiej
Flaga Rzeczypospolitej PolskiejFoto: wikimedia.commons.org/aut.Olek Strączek

Producenci wódki chcą zachęcić organizacje turystyczne i kulturalne do promocji Polski poprzez częstowanie wódką. Podobno Instytut Adama Mickiewicza już się ku temu skłania. Wódka to nasz polski, tradycyjny produkt, z wielowiekową historią - argumentują zwolennicy tego pomysłu. A przeciwnicy mówią o utwierdzaniu stereotypu Polaka - pijaka.

Czy nie mamy niczego, czym skutecznie moglibyśmy promować polską kulturę i tradycję na świecie? Więcej na ten temat w piątkowym wydaniu audycji "4 do 4", 2 maja po 13.00.

Czekamy na Wasze głosy w tej sprawie!.

Czytaj także

Graffiti - piękne murale kontra ordynarne bazgroły

Ostatnia aktualizacja: 04.10.2012 14:43
Dla jednych graffiti to sposób na wyrażanie siebie i symbol naszych czasów, zdaniem innych – takie bazgroły tylko paskudzą osiedlowe elewacje.
rozwiń zwiń
Czytaj także

To już koniec nachalnego marketingu?

Ostatnia aktualizacja: 03.03.2014 16:56
- Każdy kto nie chce być aktywnym obiektem działań marketingowych ze strony firm i podmiotów biznesowych, może powiedzieć: nie, nie chcę i zapisać się na Listę Robinsonów - opowiada o liście Robinsonów Jacek Barankiewicz z SMB.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Podlasie - kraina pereborem tkana

Ostatnia aktualizacja: 29.04.2014 16:00
Wcale nie trzeba wyjeżdżać za granicę, by doświadczyć niesamowitych wrażeń. Okolice Białej Podlaskiej mają do zaoferowania wiele - od pereboru, przez koronki, aż po szlak "ekumeniczny"
rozwiń zwiń