- "Think Big” to konkurs dla firm, które mają ciekawe i nieszablonowe pomysły na rozwój, ale także potrzebują wsparcia merytorycznego oraz finansowego. My chcemy im to wszystko zapewnić - mówi Ewa Sadowska z firmy UPC i dodaje: - Poszukujemy ludzi odważnych i kreatywnych, którzy chcą pochwalić się tym, co wymyślili i pragną rozwijać swoją firmę, szczególnie na skalę światową.
Czytaj także: Lotniska i samoloty sa naszpikowane technologią<<<
W pierwszej edycji przeważały projekty związane z nowymi technologiami. - Wygrał dosyć niestandardowy pomysł, a mianowicie "Izzy Bike”. To był projekt komercjalizacji roweru bez łańcucha. Obecnie jest on opatentowany w Europie i Stanach Zjednoczonych. "Izzy Bike” wygrał 40 tysięcy złotych i to miało przyspieszyć jego wprowadzenie na rynek - mówi Ewa Sadowska i dodaje, że organizatorzy zapraszają wszystkie branże do udziału w konkursie.
Gość Czwórki tłumaczy, że w tym roku zostanie przyjęte do konkursu tylko 400 pierwszych zgłoszeń, które można nadsyłać do 7 listopada. Ewa Sadowska dodaje, że 30 szczęśliwców, którzy przejdą do półfinału, będzie musiało nagrać 30 sekundowy filmik. Mają w nim przekonać organizatorów, że to właśnie oni powinni wygrać w "Think Big”. - W styczniu odbędzie się wielka gala finałowa, podczas której uczestnicy konkursu będą mogli zaprezentować swój koncept na wielkiej scenie - mówi Sadowska.
Aby dowiedzieć się więcej o konkursie "Think Big" oraz szczegółach dotyczących zgłoszeń, zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy z audycji "4 do 4".
bc, ac