W ostatnich czas można zaobserwować zjawisko, w którym kluby piłkarskie, zawodnicy ze świata sportu oraz celebryci, decydują na się zainwestowanie w e-sport. Dlatego w tej dziedzinie marketing stanowi jeden z najważniejszych elementów nie tylko dla organizacji, ale także dla zawodników. - Każda organizacja ma pod tym względem swój plan i założenia. Ale w praktyce to bardzo niestabilna materia, wszystko bardzo dynamicznie się zmienia - mówiła Monika Płaczkowska. Jak przyznała, w Polsce pokutuje tendencja do tego, by działać "na hurra", co oznacza, że wyników oczekujemy natychmiast. A to błąd. - Identycznie jak w sporcie, w e-sporcie drużyna musi mieć czas na zgranie, poznanie się wzajemnie. Dlatego na dobre wyniki też potrzeba czasu - mówiła ekspertka.
Promowanie i wizerunek organizacji, nawet jeżeli jest na bardzo wysokim poziomie, może zostać niespodziewanie zniszczony przez złe zachowanie zawodników. W jaki sposób odpowiednio budować wizerunek? Co łączy prawdziwy sport z e-sportem? Dlaczego mimo doświadczenia, eksperci wciąż popełniają błędy i na czym te błędy najczęściej polegają? O tym w nagraniu rozmowy ze studia Czwórki.
***
Tytuł audycji: Strefa gamingu
Prowadzący: Łukasz "JeffreJ" Chmiel
Gość: Monika Płaczkowska (ekspertka od marketingu w sporcie oraz e-sporcie)
Data emisji: 4.08.2019
Godzina emisji: 12.08
kd