Guma do żucia bez gwarancji zwycięstwa
Niedawno na rynku pojawiła się guma do żucia, która ma zapewnić graczom lepszą koncentrację podczas turniejów. Z myślą o graczach powstają odzież, obuwie, a ostatnio także skarpetki. - To, co obserwujemy teraz w branży e-sportowej jest bardzo podobne to tego, co od lat dzieje się w sporcie - uważa PR manager Karolina Kałużyńska. - E-sport staje się częścia mainstreamu więc będzie się rządził panującymi w nim zasadami.
17:37 [CZWORKA]Strefa Gamingu 27 wrzesień 2020 pr.mp3 Gadżety dla e-graczy - ile kosztują i kto je kupuje? (Strefa gamingu/Czwórka)
Haute couture dla e-graczy
Dla wielbicieli gry "League of Legends" jedna z największych światowych marek sportowych stworzyła specjalne "fanowskie" buty, których cena jest dużo wyższa od innych modeli tej firmy. - Sądząc po zainteresowaniu, jakie wzbudziły, biznesowo był to rozsądny krok. Bo kiedy jest popyt, będzie rosła podaż. Ciekawe jednak jes to, że o e-graczy zaczęli upominać się także producenci dóbr luksusowych, w tym najbardziej prestiżowe domy mody - mówi gość Czwórki.
Posłuchaj także:
Zarówno Łukasz "JeffreJ" Chmiel i Karolina Kałużyńska przyznają jednak, że produkcję najbardziej wymyślnych gadżetów szybko zweryfikują sami zainteresowani. - O ile w przypadku napojów może być tak, że wybierzemy te, które na etykiecie mają logo sponsora naszej ulubionej drużyny albo gry, o tyle odzież czy obuwie nadal pozostaną w niszy. I bardziej będzie się o nich mówić w kategorii ciekawostki, niż rzeczy do codziennego użytku - podsumowują.
***
Tytuł audycji: Strefa gamingu
Prowadzi: Łukasz "JeffreJ" Chmiel
Goście: Karolina Kałużyńska (PR manager Game Set"
Data emisji: 27.09.2020
Godzina emisji: 12.20