Czwórka
Karina Duczyńska
03.01.2019
Punkty, wirtualna waluta. Jak działają programy lojalnościowe w sieci?
To sposób pozyskiwania klientów i budowania ich zaangażowania i lojalności do danej aplikacji, bądź marki. Jak tworzy się takie systemy i w jaki sposób z nich bezpiecznie korzystać?
Posłuchaj
-
Akcje lojalnościowe w aplikacjach i grach (Pierwsze słyszę/Czwórka)
Czytaj także
Jeśli użytkownik dostaje za swoją aktywność wynagrodzenie, to to wynagrodzenie staje się jego motywacją do korzystania z usług danej firmy. A nie samo przywiązanie do marki. Artur Zawadzki
W aplikacjach i grach często występują promocje, w ramach których w zamian za pewną interakcję otrzymujemy dodatkowe profity, m.in. wirtualną walutę, bądź punkty. Takie działania nazywane są "ruchem motywowanym" lub "incentive traffic". - Jest wiele form takiego pozyskiwania użytkowników, dlatego należy z tego korzystać bardzo ostrożnie i świadomie - tłumaczył Artur Zawadzki ze Spicy Mobile. - To działa na podobnej zasadzie, jak punkty, przyznawane za zakupy w sklepach stacjonarnych - tłumaczył ekspert.
Czy to skuteczne kampanie? Jak taki sposób pozyskiwania użytkowników sprawdza się w praktyce? Jak twórcy darmowych - teoretycznie - gier zarabiają na aktywności użytkowników? O tym w nagraniu rozmowy z materiału reporterskiego Ady Janiszewskiej.
***
Tytuł audycji: Pierwsze słyszę
Prowadzi: Kamil Jasieński
Data emisji: 3.01.2019
Godzina emisji: 6.35
kd/kul