Okł. "Typopolo"/mat.pras.
Jak opowiadał w Czwórce Rene Wawrzkiewicz, projektant, kurator designu, redaktor albumu "TypoPolo", to właśnie prymitywne reklamy, szyldy i napisy informacyjne z początku lat 90. ubiegłego stulecia, stały się wizualnym odzwierciedleniem zmian ekonomicznych i politycznych w Polsce i symbolem czasów przełomu. - Ale dzięki temu, że były amatorskie, zaskakiwały - mówi gość Czwórki. - Jest w nich niezwykła szczerość.
Rene Wawrzkiewicz stworzył więc album typograficzno-fotograficzny "TypoPolo"”, w którym umieścił fotografie "pereł" reklamowych z tamtych czasów. Nam opowiedział o ich charakterystycznych elementach i o tym, jak kształtowały się gusta naszych rodaków na przestrzeni czasu. Zapraszamy do wysłuchania nagrania rozmowy ze studia Czwórki.
***
Tytuł audycji: Stacja Kultura
Prowadził: Katarzyna Dydo
Gość: Rene Wawrzkiewicz, projektant, kurator designu
Data emisji: 24.11.2014
Godzina emisji: 10.00
(kd/kul)