Czwórka
Marta Grzymkowska
29.04.2015
Kobiece ciało w reklamie - wszystko na sprzedaż?
Teledyski, reklamy telewizyjne, billboardy - roznegliżowane kobiece ciało ma przekonać konsumenta do określonego produktu. Czy to przejaw dyskryminacji?
Kobiece ciało przyciąga uwagęGlow Images/East News
Posłuchaj
-
Eksperci o nagości w reklamie i teledyskach (Czwórka/Się mówi)
Czytaj także
W świecie mody, reklamy i show biznesu o sukcesie decyduje to, czy dana marka potrafi przebić się na rynku i przyciągnąć zainteresowanie.
- W tej chwili coraz trudniej jest zainteresować widzów tym, co dzieje się na ekranie, ładny krajobraz nie wystarcza, więc jeśli chcesz zrobić dobrze sprzedający się klip, pokaż w nim kobiety ucierające masło - mówią goście audycji.
Dyskutują również o tym, dlaczego mężczyźni o wiele rzadziej pokazywani są jako obiekt seksualny.
***
Tytuł audycji: Się mówi
Prowadzi: Piotr Firan
Materiał przygotowała: Anna Hardej
Goście: Ewa Krajewska (Fashion Project) i Sławek Wojtkowski (Warszawska Szkoła Reklamy)
Data emisji: 29.04.2015
Godzina emisji: 14.00
mg/kul