Logo Polskiego Radia
Czwórka
Andrzej Cała 07.08.2014

Internet pomaga zrealizować marzenia

Coraz częściej ludzie chcący zrealizować swoje - wydawać by się mogło: nierealne - pomysły, sięgają po pomoc internautów z całego świata. Co zrobić, żeby nasz pomysł zainteresował innych i z jakiego serwisu najlepiej skorzystać? O tym rozmawiali Kuba Marcinowicz i Marcin Kubicki, redaktor naczelny "T3".
Internet pomaga zrealizować marzeniaGlow Images/East News
Posłuchaj
  • Plan reaktywacji magazynu "Secret Service" o wsparcie finansowe byłych czytelników, okazał się sukcesem (Czwórka/Czwarty Wymiar)
Czytaj także

- Szał rozpoczął się kilka lat temu za sprawą serwisu kickstarter.com. Była to pierwsza tak rozwinięta platforma do dzielenia się swoimi pomysłami i przeprowadzania zbiórek pieniędzy na określone cele, czyli crowdfundingu - wprowadził nas w temat Kubicki. Dodał, że tak naprawdę warunkiem sukcesu nie jest wcale (a przynajmniej nie tylko) oryginalność i wartość danej inicjatywy, lecz przede wszystkim umiejętność sprzedania jej w sieci.
W ostatnich dniach najgłośniej było o akcji redaktorów nieistniejącego od wielu lat, kultowego pisma o grach komputerowych "Secret Service". Postanowili oni reaktywować magazyn, a fundusze na to pozyskać od byłych czytelników. - Pomysł doskonale wypalił i teraz redakcja ma zapewnione środki na pierwsze numery powrotne. Czy będzie ich więcej, to już zależy od tego, na ile ten powrót będzie udany merytorycznie i na ile spodoba się ludziom. Początek jest doskonały - przyznał Kuba Marcinowicz.
Więcej o tym, jak za pomocą internetu zrealizować swoje marzenia - w nagraniu z "Czwartego Wymiaru" .
ac/mm