Gdzie:
Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie
Kiedy:
23 - 24 maja 2013 r.
Krakowska Mobile Trends to konferencja poświęcona najnowszym trendom w marketingu mobilnym. Ostatnia edycja zgromadziła ponad 550 osób, z kraju i ze świata, chcących zgłębiać specjalistyczną wiedzą z zakresu mobile. O ile jednak poprzednie edycje przeznaczone były głownie dla osób już w mobile działających, ta edycja ma trochę inną grupę docelową.
„Podczas MTC pojawiło się wiele głosów, że brak jest wydarzenia, które ukazałoby możliwości jakie niesie ze sobą marketing mobilny, również dla osób, które nie miały dotychczas z tą dziedziną zbyt dużego kontaktu” – tłumaczy organizator konferencji Robert Rachwał, właściciel ClickMaster Polska. – „Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, postanowiliśmy stworzyć konferencję przeznaczoną dla marketingowców i wszelkich osób zajmujących się promocją, które pragną poznać podstawy najnowszych rozwiązań w marketingu mobilnym”.
Organizatorzy zapowiadają około dwudziestu 30 minutowych wystąpień przez dwa dni konferencji. Wszystkie prelekcje wygłoszone zostaną przez ekspertów i wieloletnich praktyków mobile marketingu. Prezentowana tematyka zostanie omówiona od podstaw, ze szczególnym naciskiem na praktyczne możliwości jej wykorzystania. Zagadnienia jakie poruszone będą podczas prelekcji to między innymi: strony i aplikacje mobilne, kody QR, NFC, rozszerzona rzeczywistość, Social Media w mobile, m-commerce, geolokalizacja, oraz konkretne wykorzystania marketingu mobilnego w branżach: turystycznej, hotelarskiej, restauratorskiej, rozrywkowej i wielu innych.
Po pierwszym dniu, przewidziana jest również impreza integracyjno-networkingowa dla widzów oraz prelegentów konferencji. Będzie to zapewne świetna okazja do odpoczynku po dniu pełnym nowych informacji, jak również możliwość do nawiązania wielu ciekawych znajomości. Dodatkową atrakcją będzie rozlosowanie wśród uczestników cennych nagród (np. bezpłatne stworzenie strony mobilnej, kampania banerowa mobile, itp.).
Działanie w otoczeniu rynkowym wymaga ciągłego, dynamicznego dostosowywania się do zmieniających się realiów. Wraz z pojawieniem i upowszechnieniem smartfonów oraz tabletów, pojawiła się cała gama nowatorskich metod promocji i reklamy niedostępnych wcześniej. Organizatorzy Mobile Trends stawiają sobie za misję propagowanie tych metod oraz dobrych praktyk w obszarze mobile.
autor: eRKa