Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Trójka
Izabela Woroniecka-Cieślak 02.12.2015

Czy da się lubić przedświąteczne reklamy?

Przed świętami wiele marek produkuje specjalne kampanie reklamowe. Kto je zapoczątkował i czy w Polsce mamy przykłady naprawdę udanych reklamowych przedsięwzięć?
Posłuchaj
  • Czy da się lubić przedświąteczne reklamy? (Z dala od Trójki)
Czytaj także

- Przedświąteczne kampanie często są elementem budowania wizerunku marki na cały rok. Można zauważyć, że dobre reklamy nie mają nachalnego, prosprzedażowego przekazu, ale odwołują się do emocji i opowiadają historie, przez co miło się je ogląda - tłumaczy w Trójce dziennikarka magazyn "Brief" Dominika Bulska.

W audycji "Z dala od Trójki" Jan Niebudek pyta ekspertkę o początki tradycji przedświątecznych reklam i o to, jakie trendy dominują obecnie w kampaniach. Dominika Bulska opowiada na antenie o udanych polskich akcjach reklamowych i kreatywnych pomysłach z całego świata.

***

Tytuł audycji: Z dala od Trójki
Prowadzi: Jan Niebudek
Gość: Dominika Bulska (dziennikarka magazyn "Brief")
Data emisji:
2.12.2015
Godzina emisji: 9.50

iwo