IAR
Anna Borys
01.03.2013
Afera z koniną: ktoś robi Polsce czarny PR
Afera mięsna jest wynikiem czarnego PR-u, który ma na celu zniszczenie dobrego wizerunku polskiej żywności - uważa Bohdan Wyżnikiewicz z Instytutu Badań Nad Gospodarką Rynkową.
Glow Images/East News
Posłuchaj
-
Bohdan Wyżnikiewicz z Instytutu Badań Nad Gospodarką Rynkową (IAR) o aferze z koniną
Czytaj także
Jego zdaniem, konkurencja nie śpi, dlatego afera z koniną w wołowinie z dnia na dzień przybiera na rozmiarach, choć nie ma powodów do niepokoju.
Bohdan Wyżnikiewicz uważa jednak, że afera mięsna nie będzie miała większych konsekwencji dla naszej gospodarki, bo rolnictwo to nie tylko mięso.
Tymczasem przedsiębiorcy już zapowiedzieli, że będą działać na wszelkich możliwych frontach, aby udowadniać najwyższą jakość polskiej żywności. W szczególności będą chcieli przebijać się do mediów, w których najgłośniej się ich atakuje. To głównie o media z Czech, Słowacji, Litwy i Niemiec.