Twórcy nowego projektu logotypu twierdzą, że "symbolika sprężyny w pełni wyraża charakter i energię Polaków. Nasze niepokorne, ale jednocześnie konstruktywne podejście do świata. Im bardziej, jako naród, byliśmy ograniczani, tym większą energię, i twórcze napięcie generowaliśmy".
Czytaj także: Czy promowanie Polski wódką to dobra koncepcja? <<<
Wprawdzie to "tylko" logo, ale czy świat nie będzie postrzegał nas przez pryzmat tego, co będzie ono przedstawiało? Z takiego założenia wyszli dziennikarze Czwórki, którzy w czwartkowej audycji "Się mówi" zastanowią się, jakie inne produkty bądź elementy powinny nas "reprezentować" na arenie międzynarodowej. Wódka, oscypki, a może Mazury? Czym mogą pochwalić się mieszkańcy Polski? Na te pytania w Czwórkowej sondzie odpowiedzą także słuchacze.
Wybory logo Polski potrwają do 28 października. Na audycję "Się mówi" zapraszamy w czwartek, 22 października, od godz. 14.00 do 16.00.
(kd)