Czwórka
Ula Kaczyńska
11.01.2018
Jak rozwiązywać konflikty w pracy?
W pracy możemy pokłócić się niemalże o wszystko. Sprawdzimy najczęstsze przyczyny i podpowiemy, jak się godzić.
Zmiany mają ułatwić i przyspieszyć rozwiązywanie sporów między konsumentami a przedsiębiorcamiGlow Images/East News
Czy wiecie o co najczęściej kłócą się ludzie w pracy? O awans, stanowisko, pieniądze, zakres obowiązków, nagrody, dominację, złą komunikację a czasem nawet o miejsce pracy, czyli przysłowiowe biurko.
O tym, jak rozwiązywać takie konflikty, o mediacjach, kompromisach i pracy w grupie opowie Bartosz Rusek - Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Brainstorm Group.
***
Na audycję z cyklu "Dajesz Radę" w piątek (12.01) w godz. 14.05-15.00 - zaprasza Marta Hoppe.
kul