Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Czwórka
Ula Kaczyńska 11.01.2018

Jak rozwiązywać konflikty w pracy?

W pracy możemy pokłócić się niemalże o wszystko. Sprawdzimy najczęstsze przyczyny i podpowiemy, jak się godzić.
Zmiany mają ułatwić i przyspieszyć rozwiązywanie sporów między konsumentami a przedsiębiorcamiZmiany mają ułatwić i przyspieszyć rozwiązywanie sporów między konsumentami a przedsiębiorcamiGlow Images/East News

Czy wiecie o co najczęściej kłócą się ludzie w pracy? O awans, stanowisko, pieniądze, zakres obowiązków, nagrody, dominację, złą komunikację a czasem nawet o miejsce pracy, czyli przysłowiowe biurko.

O tym, jak rozwiązywać takie konflikty, o mediacjach, kompromisach i pracy w grupie opowie Bartosz Rusek - Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Brainstorm Group.

***

Na audycję z cyklu "Dajesz Radę" w piątek (12.01) w godz. 14.05-15.00 - zaprasza Marta Hoppe.

kul