Trójka
Agnieszka Furtak-Bilnik
03.08.2016
Bloger na celowniku reklamodawcy
Zamiast wydawania pieniędzy na reklamy telewizyjne, coraz więcej firm decyduje się na influence marketing w internecie. Co to takiego?
Polscy blogerzy mogli w zeszłym roku zarobić w sumie nawet ponad sto milionów złotychGlow Images/East News
Posłuchaj
-
Bloger na celowniku reklamodawcy (Z dala od Trójki)
Czytaj także
- Influence marketing wykorzystuje osoby, które są wysokozasięgowe w sieci - na przykład blogerów, youtuberów - by produkowały one treści związane z daną marką. Innymi słowy, firma zatrudnia do promocji znane osoby w sieci - tłumaczy specjalista ds. branży reklamowej Sebastian Bryks.
Jak tzw. influencer wpływa na swoją publiczność i dlaczego w internecie jest coraz mniej banerów reklamowych? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w dołączonym nagraniu audycji.
***
Tytuł audycji: Z dala od Trójki
Prowadzi: Jan Niebudek
Gość: Sebastian Bryks (specjalista ds. branży reklamowej, bloger)
Data emisji: 3.08.2016
Godzina emisji: 9.49
fbi/mk