Specyfika tego dnia - jeśli chodzi o pomiar sprzedaży konsumenckiej - nie została jeszcze w Polsce dokładnie określona. - Na pewno wydajemy mniej niż klienci za oceanem, ale też i promocje są mniej atrakcyje niż w Ameryce - mówi Paweł Porębski pricingLAB.
Na największe okazje możemy liczyć przede wszystkim w branży elektronicznej. - Właściciele sklepów czasami wolą uprzedzić fakty i sprzedać zalegający towar w niższej cenie. Nie widzą sensu w blokowaniu powierzchni, zwłaszcza że urządzenia elektroniczne szybko się deaktualizują i stają się złomem - dodaje psycholog zachowań konsumenckich Kacper Osiecki.
W audycji zastanawiamy się nad tym, jak konsumenci percypują ceny, w jaki sposób mierzą wartość towaru i czym kierują się, robiąc zakupy na wyprzedażach.
***
Tytuł audycji: "Czat Czwórki"
Prowadzi: Piotr Firan
Goście: Paweł Porębski (pricingLAB), Kacper Osiecki (psycholog zachowań konsumenckich)
Data emisji: 24.11.2016
Godzina emisji: 15.05
kul/jp