Nie chodzi o to, by tworząc profil w mediach społecznościowych wymyślać człowieka od zera. Bo stworzymy produkt niezgodny z rzeczywistością. Opieramy się na zastanych informacjach, faktach i jego charakterze. Monika Czaplicka
- Budowanie wizerunku w mediach to kwestia umiejętności komunikowania się ze swoją grupą docelową i świadomości, kto do niej należy - tłumaczyła Monika Czaplicka, a jak podkreślał Łukasz Głąbicki, należy zacząć od zastanowienia się, po co właściwie chcemy to robić. - Wówczas będziemy w stanie dobrać jak najbardziej skuteczne metody komunikowania się z ludźmi - tłumaczył ekspert.
Jeśli przejrzymy serwisy społecznościowe okaże się, że wszyscy mężczyźni mają wspaniałą sylwetkę i równo przyciętą brodę, a żadna z pań nie ma cellulitu. A to nie jest prawda Łukasz Głąbicki
Trudno szukać w mediach społecznościowych zdjęć pokazujących rzeczywistość taką, jaka jest, a ich użytkownicy mają tendencję do przedstawiania siebie takimi, jakimi chcieliby być postrzegani przez innych. Kiedy taka kreacja zaczyna być niebezpieczna i zaczyna zagrażać naszej potrzebie wolności - wyrażania siebie i swoich poglądów? Kiedy zaczynamy być zakładnikami swojego wizerunku? O tym w nagraniu rozmowy ze studia Czwórki.
***
Tytuł audycji: Czat Czwórki
Prowadzi: Piotr Firan
Materiał przygotowała: Anna Depczyńska
Goście: Monika Czaplicka (agencja social media Łobuz), Łukasz Głąbicki (prezes Whiskey media)
Data emisji: 8.11.2018
Godzina emisji: 15.07
kd