Prowadzona od 2003 roku we współpracy ze Strażą Miejską, Policją i WOPR-em kampania "Płytka wyobraźnia to kalectwo" ma dotrzeć do młodych osób, "potencjalnych skoczków". Akcja trwa przez całe wakacje.
- Przestrzegamy, że nie warto ryzykować, bo jeden skok może dramatycznie zmienić życie - wyjaśnia prezes fundacji "Integracja" Piotr Pawłowski, Jak dodaje, łamiąc kręgosłupy łamiemy sobie życie. - Ponad 90 procent ofiar nie potrafi się potem odnaleźć. Pozostają na wózkach w czterech ścianach mieszkań - przestrzega gość radiowej Jedynki.
Piotr Pawłowski - ambasador kampanii "Płytka wyobraźnia to kalectw - 34 lata temu oddał taki niefortunny skok, o czym opowiada w audycji.

***
Tytuł audycji: "Lato z Radiem"
Prowadzi: Roman Czejarek
Gość: Piotr Pawłowski (prezes fundacji "Integracja", ambasador kampanii "Płytka wyobraźnia to kalectwo")
Data emisji: 6.06.2016
Godzina emisji: 11.23
ab/pg