Użytkownicy Apple'a i PC mają inne zwyczaje zakupowe. Badania wskazują, że ci pierwsi rezerwują droższe hotele (w USA średnio o 20-30 dolarów). Chętniej zatrzymują się w tych 4- i 5-gwiazdkowych, a kiedy trafią do tego samego hotelu, co zwykli "PC-towcy", zajmują najlepsze pokoje.
Sprawa nie jest tak tajemnicza, jak mogłoby się wydawać. Posiadacze sprzętu Apple'a są na ogół lepiej sytuowani od przeciętnego posiadacza PC. Zatem system operacyjny, z którego korzystasz, może być dla sklepu online informacją, na co dokładnie możesz sobie pozwolić podczas zakupów.
Skorzystały już z tego faktu firmy pośredniczące w rezerwacjach. Amerykański gigant turystyczny Orbitz zaprezentuje Ci inne pokoje, w zależności od tego, czy, wchodząc na jego strony internetowe, posługujesz się Windowsem czy iOSem.
(ew/popsci.com)