Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Czwórka
Bartosz Chmielewski 14.05.2012

Test gry: "Kraby" - jest miejsce na wredne zagrywki

- Jeśli spotka się dwóch ambitnych graczy bez doświadczenia, to te rozgrywki mogą potrwać, gdyż każdy będzie obmyślał swój ruch - mówił w Czwórce Błażej Kubacki z portalu grybezprądu.pl.
Test gry: Kraby - jest miejsce na wredne zagrywki

"Kraby" to gra o poławiaczach krabów. Gracze wcielają się w kapitanów kutrów, którzy usiłują zagarnąć dla siebie najcenniejsze łowiska podmorskich żyjątek. - Chodzi o to, żeby złapać odpowiednie ilości krabów. Za jednego kraba dostaniemy punkty ujemne, za dwa kraby, kurs nam się zwraca, czyli wychodzimy na zero. Dopiero trzy kraby dają nam zarobek w postaci punktów – wyjaśniał w Czwartym Wymiarze Kamil Jasieński. Gracz ma do dyspozycji kolorowe kartonowe kraby, które wykłada się na planszy. Uczestnik gry już na wstępie musi się zadeklarować za jaki kolor będzie chciał dostać najwięcej punktów.

- To jest gra logiczna o stosunkowo nieskomplikowanych zasadach. Możemy grać delikatnie nie wchodząc sobie w drogę i wtedy ta gra nadaje się idealnie dla młodszych graczy. Natomiast jak już zdobędziemy trochę doświadczenia, to gracze mogą stosować bardzo wredne zagrywki utrudniając sobie dostęp do łowisk i zdobywanie punktów – mówił Błążej Kubacki z portalu grybezprądu.pl

Żeby zrozumieć zasady gry w "Kraby" obejrzyj wideo.

/