Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Czwórka
Ula Kaczyńska 22.05.2019

Influencer - wzbudza ciekawość czy zaufanie?

Tylko 4 proc. internautów wierzy w treści publikowane przez influencerów - tak wynika z badań brytyjskiej agencji UM. Co to oznacza dla youtuberów i instagramerów oraz dla współpracujących z nimi marek?
Posłuchaj
  • Influencer czy "tablica ogłoszeń" - jak postrzegamy tych, którzy "prognozują trendy"? (Pierwsze słyszę/Czwórka)
Czytaj także

Czytaj także
młodzi ludzie młodzież smartfon telefon 1200.jpg
Społecznościówki a psyche. Które dołują najbardziej?

- Ma to związek m.in. ze skandalami z udziałem influencerów oraz z Cambridge Analytica - wyjaśnia  Joanna Sosnowska z działu "Nowe Technologie" Gazety Wyborczej. - Jest to także kwestia pieniędzy, bo nie jest już tajemnicą, że na lokowaniu produktów na profilach można sporo zarobić - dodaje.

Jak działalność influencerów postrzegają słuchacze Czwórki i kogo obdarzamy większym zaufaniem - polityków czy intagramerów? O tym w materiale Mateusza Kulika.

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Data emisji: 22.05.2019

Godzina emisji: 7.35

kul/ac