Bagaż zaginął, a Wizz Air milczał. Będzie wielka kara? Walizki uległy zniszczeniu albo zaginęły, a na skargi nikt nie odpowiadał. Nie można było się dodzwonić. Po takich sygnałach UOKiK wszczął postępowanie przeciw Wizz Airowi. Przewoźnik nie nadzorował właściwie firmy obsługującej reklamacje. Linii lotniczej grozi olbrzymia kara, 10 procent obrotu, jeśli zarzuty się potwierdzą. Zobacz więcej na temat: samoloty POLSKA Wizz Air prawo UOKiK reklamacja
Linia lotnicza na celowniku UOKiK. Poważne zarzuty Linie lotnicze Enter Air wprowadzają konsumentów w błąd i naruszają ich prawa - stwierdził prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny. Przewoźnik specjalizuje się w czarterowych lotach na rzecz biur podróży. Zobacz więcej na temat: UOKiK POLSKA turystyka społeczeństwo samoloty GOSPODARKA
Prezes UOKiK: jako konsumenci stajemy się liczbami wśród algorytmów Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny zachęca do świadomego podejmowania decyzji zakupowych. W audycji "W otwarte karty", emitowanej jednocześnie w Programie 1 Polskiego Radia i w TVP Info, prezes UOKiK mówił, że oferty powinno się porównywać. Zobacz więcej na temat: POLSKA społeczeństwo UOKiK Małgorzata Raczyńska-Weinsberg
Sytuacja na rynku malin. Prezes UOKiK zapowiada przedstawienie pierwszych wniosków z kontroli - Wyjaśniamy, czy doszło do zmowy cenowej na rynku malin. UOKiK prowadzi kontrole w skupach, ale również u największych przetwórców - poinformował w Programie 1 Polskiego Radia prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny. Zapowiedział, że w przyszłym tygodniu przedstawione zostaną pierwsze wnioski z kontroli. Zobacz więcej na temat: POLSKA Krzysztof Świątek rolnictwo żywność GOSPODARKA
"W samo południe". Tomasz Chróstny gościem Programu 1 Polskiego Radia Z prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów porozmawiamy o trwających kontrolach skupów i przetwórni owoców miękkich, głównie malin. Do słuchania audycji o godz. 12.20 zaprasza Krzysztof Świątek. Zobacz więcej na temat: UOKiK owoce
Reklama w social mediach. Co może, a czego nie może celebryta? Celebryci i influencerzy coraz częściej reklamują w mediach społecznościowych różne produkty i usługi. Nie mówią jednak, że otrzymują w zamian wynagrodzenie. Jak się okazuje, kryptoreklama jest zakazana. - Każdy z nas ma prawo do rzetelnej informacji o charakterze danego materiału - ostrzega w Programie 1 Polskiego Radia Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zobacz więcej na temat: Sława Bieńczycka społeczeństwo UOKiK influencer influencerzy celebryta celebryci