Polskie Radio
Section05
serwisy społecznościowe

Dlaczego mamy konta na socmediach?

Podtrzymywanie kontaktów ze znajomymi, budowanie pozytywnego wizerunku w Internecie oraz szansa zostania znalezionym przez pracodawcę to trzy główne przyczyny, które skłaniają Polaków do korzystania z mediów społecznościowych – wynika z raportu „Socjalni Polacy” przygotowanego na podstawie badania przeprowadzonego przez biznesowy serwis społecznościowy GoldenLine.
Zobacz więcej na temat:  cztery Facebook pracodawcy serwisy społecznościowe

Contact center przyszłości

Jak twierdzi Gartner w raporcie "Hype Cycle for Contact Center Infrastructure 2012", w czasie najbliższych 5-10 lat centra obsługi klienta zaczną używać unikalnych technologii, a popularnymi rozwiązaniami staną się: dopasowanie osobowości konsultanta i dzwoniącego, wirtualni asystenci, rozmowy wideo, wykrywanie emocji oraz zarządzanie interakcjami z klientem w mediach społecznościowych.
Zobacz więcej na temat:  Europa Wschodnia firma internet serwisy społecznościowe