Jea Mira to artystka indie pop, która została twarzą kampanii "SpotifyRADAR 2024". 25 października ukazał się jej nowy album "Girl's Notes", który był promowany singlem "No Happy Ending", będący hymnem o rozstaniu.
- To dzięki platformom streamingowym masz szansę zostać zauważonym przez słuchaczy z różnych stron świata i wcale nie musi za tobą stać duża wytwórnia - mówiła artystka w rozmowie z Damianem Sikorskim w lutym tego roku. Dzisiaj zdobywa coraz szersze grono fanów na całym świecie, a jej talent został doceniony, odkąd pojawiła się na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku dzięki wsparciu Spotify.
O swojej przygodzie z kampanią "SpotifyRADAR 2024", a także nowym albumie i planach koncertowych opowie słuchaczom Czwórki w czwartek po godzinie 12.00 w "Audycji słowno-muzycznej".
***
Na "Audycję słowno-muzyczną" w czwartek (31.10) o godzinie 12.00 zaprasza Adam Smolarek.
gV/wmkor