"Co za szycie". Stwórz własną garderobę!

Ostatnia aktualizacja: 05.11.2015 12:09
Chociaż na ulicach wciąż jeszcze królują identyczne stylizacje ze sklepów sieciowych, powoli wraca moda na oryginalność.
Kobiety poszukują w internecie porad dotyczących mody, dzięki którym będą wyglądać bardziej oryginalnie
Kobiety poszukują w internecie porad dotyczących mody, dzięki którym będą wyglądać bardziej oryginalnieFoto: Glow Images/East News

W "Dniu Kobiet" po godz. 8.00 porozmawiamy z Anną Maksymiuk-Szymańską, autorką książki i videobloga pt. "Co za szycie". Skąd wziąć niepowtarzalne stroje? Możesz kupić je od młodych projektantów, znaleźć w maleńkich stylowych butikach albo... po prostu je sobie uszyć! Czy każdy może się tego nauczyć? O to zapytamy naszego gościa.

Wcześniej, bo już po godz. 7.00 nasze studio odwiedzi Dagmara Habiera - visual merchandiser, czyli projektantka witryn sklepowych. Celem visual merchandisingu jest jak najlepsza ekspozycja towaru oraz stworzenie przejrzystego układu salonu. Wszystko po to, by zachęcić klienta do zakupów.

Po godz. 9.00 naszymi gośćmi będą Kinga "Naffti" Damaziak i Paulina "Romeja" Romejko, czyli dziewczyny z grupy fire show Psycho Dolls. Tancerki opowiedzą o tym, jak uczyły się tańca z ogniem oraz jak wyglądają ich występy. Grupa Psych Dolls skupia się również na wizerunku scenicznym jeśli chodzi o stylizacje i makeup.

***
Na "Dzień Kobiet" zapraszamy w piątek (6.11) w godz. 7.00-10.00. Audycje prowadzą Katarzyna Dydo i Karina Terzoni.

mg

Czytaj także

Życie na ściance, czyli kulisy polskiego "szołbizu"

Ostatnia aktualizacja: 23.10.2015 14:00
- Polski szołbiznes jest jak piaskownica, grzebiemy się w niej z lubością, ale bez dystansu - uważa Marcin Cejrowski z "Gali.pl". - Nasze gwiazdy chcą świetnie wyglądać i być chwalone. A w tej branży to tak nie działa.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Stylista fryzur Kajetan Góra podbija USA

Ostatnia aktualizacja: 30.10.2015 14:30
Czwórkowe studio odwiedził jeden z najsłynniejszych stylistów fryzur. W jego atelier czesały się m.in. Edyta Górniak, Mandaryna i Natalia Siwiec.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Kolory, zapach, dźwięk. Jak manipulują nami koncerny sklepowe?

Ostatnia aktualizacja: 30.10.2015 16:15
Najdroższe towary na wysokości wzroku, podstawowe produkty na końcu sklepu - to chwyty, które "testują" na nas sklepy. - W ten sposób kupują sobie klienta - mówi Ola Patrykus-Wieńcza.
rozwiń zwiń