Klaudia Fotyniuk Blogosfera to nie tylko lifestyle czy high fashion. Blogi dotyczą dziś niemal każdej dziedziny życia: kulinariów, motoryzacji. Bloger to już nie jeden człowiek, ale często marka.
Jak przekonywała Klaudia Fotyniuk, psychlog biznesu, blogosfera to nie tylko lifestyle czy high fashion. Blogi dotyczą dziś niemal każdej dziedziny życia: kulinariów, motoryzacji. - Ostatnie lata pokazały, że pisanie blogów można już dziś traktować jako zawód, pełnowymiarową pracę. Niektóre blogi to już niemal portale, zatrudniające asystentów i "pracujące" w zorganizowany sposób. Są tam nie tylko osoby piszące, ale także dbające o wizerunek, czy o kontakty z markami - opowiadała Klaudia Fotyniuk, psycholog biznesu.
Jaki wpływ na rozwój polskiej blogosfery miały szafiarki? Jak zostać poczytnym i dobrze zarabiającym blogerem i czy dziś to problem, skoro właściwie każdy może to robić? Jak wyglądają początki działalności w blogosferze i czemu warto mieć wówczas trochę pieniędzy i chęć do... nauki? Na te pytania odpowiadała Kaudia Fotyniuk. W programie wypowiadali się także Monika Kamińska, autorka bloga "Blackdresses", Tosia i Radek, autorzy bloga "Innerzeczy.com", oraz Kamil Pawelski, znany jako Ekskluzywny Menel.
Kamil Pawelski "Ekskluzywny Menel" Założyłem bloga, bo brakowało mi w życiu czegoś, w czym mógłbym się realizować. Dziś w mojej pracy najlepsze jest to, że pracować można z każdego miejsca na Ziemi.
***
Tytuł audycji: "Dajesz radę"
Prowadzi: Beata Kwiatkowska
Gość: Klaudia Fotyniuk (psychlog biznesu, specjalistka ds. PR)
Data emisji: 5.01.2017
Godzina emisji: 14.06
kd/kul