Nowa ideologia - ekonomia wdzięczności

Ostatnia aktualizacja: 24.12.2014 15:05
Ekonomia wdzięczności to ideologia pochodząca ze Stanów Zjednoczonych i promowana obecnie także w Polsce. Czy przyczyni się do zmiany obyczajów?
Audio
  • Ekonomia wdzięczności to ideologia pochodząca ze Stanów Zjednoczonych (Czwórka/Się mówi)
Uśmiech i życzliwość to podstawa, gdy chce się przekonać klienta do ponownego odwiedzenia danego sklepu czy restauracji
Uśmiech i życzliwość to podstawa, gdy chce się przekonać klienta do ponownego odwiedzenia danego sklepu czy restauracjiFoto: Glow Images

- Byłem niezwykle zdziwiony, że wciąż tak często w sklepach czy restauracjach spotykamy się z niemiłą obsługą. Patrząc na to z boku: jaki ma sens chodzenie do miejsc, w których nie czujemy się przyjemnie? - powiedział w Czwórce Adam Zajdzik, jeden z twórców aplikacji Kekemeke.
Ma ona na celu promowanie tych punktów usługowych, w których zawsze czeka na nas uśmiechnięta, życzliwa i pomocna obsługa. Jest to zarazem element realizacji idei ekonomii wdzięczności. - Czasem nazywa się ją też ekonomią uprzejmości. Chodzi o to, by każdego klienta w sklepie lub restauracji traktować zawsze jako wyjątkowego, szczególnego - dodał Zajdzik.
W audycji autorzy aplikacji opowiedzieli o tym, w jaki sposób możemy ją zainstalować. Opisali też korzyści, jakie przynosi ekonomia wdzięczności zarówno konsumentom, jak i sprzedawcom.
***

Tytuł audycji: Się mówi

Prowadził: Piotr Firan

Goście: Adam Zajdzik, Tomasz Bucholc (autorzy aplikacji Kekemeke)
Data emisji: 24.12.2014
Godzina emisji: 14.00
ac/mm

Czytaj także

Polska - wielka galeria handlowa

Ostatnia aktualizacja: 14.12.2014 10:00
Polska zajmuje się w ścisłej czołówce krajów z największą powierzchnią handlową. - W marketach reperujemy swoje poczucie wartości - mówi Krzysztof Martyniak.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Coraz bardziej realna miłość wirtualna

Ostatnia aktualizacja: 16.12.2014 15:40
Portale randkowe rosną w siłę z tygodnia na tydzień. Tysiące Polaków wyszło z założenia, że partnera najłatwiej znaleźć w internecie.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Zmysłowe zakupy to przyszłość?

Ostatnia aktualizacja: 22.12.2014 15:00
Odpowiedni dobór zapachów, muzyki i wystroju to tylko część zabiegów, by klient czuł się dobrze w sklepie. Nadchodzi czas zakupów, które jednocześnie są relaksem.
rozwiń zwiń