Życie za granicą. Konieczność czy przywilej?
W jakich sytuacjach kompetencje sprzedażowe mogą okazać się dla nas przydatne? Ekspert przekonuje, że często, nawet nieświadomie wykorzystujemy je poza handlem. - Czasem zdarza się tak, że mamy bardzo dobry pomysł, ale zupełnie nie wiemy w jaki sposób go przedstawić, żeby okazał się interesujący dla danej osoby. Współcześnie niemal każdy pracownik zatrudniony w firmie stanie kiedyś przed wyzwaniem zaprezentowania swojego rozwiązania przed współpracownikami, lub szefostwem. Warto znać wtedy metody, które ułatwią nam dobranie odpowiednich argumentów i wykorzystanie właściwych technik - wyjaśniał.
Grzegorz Radłowski Charyzma jest czymś magnetycznym, co zawsze przyciąga klienta. Ten element jest niezwykle ważny, bo określa w jaki sposób sprzedajemy daną usługę
Gość Czwórki zwracał uwagę, że współcześnie odchodzi się od praktyk, które narzucają sprzedanie produktu za wszelką cenę. Współcześnie coraz częściej stawia się na zbudowanie trwałej relacji i zdobycia zaufania klienta. - Stosowanie zasad etyki w sprzedaży jest coraz bardziej popularne. Wracamy do etycznych sprzedawców, polecamy te miejsca, w których możemy kupić coś w przejrzysty i transparentny sposób - opowiadał na antenie Czwórki.
Czy można nauczyć się przeprowadzania skutecznych transakcji handlowych? Jakie cechy osobowości możemy wykorzystać, aby przekonać do siebie klienta? Czy dobre relacje z klientami przekładają się na dobry wynik sprzedażowy? M.in. o to pytaliśmy Grzegorza Radłowskiego, doktora nauk ekonomicznych, trenera biznesu i coacha. Zapraszamy do wysłuchania rozmowy.
Grzegorz Radłowski trener biznesu, coach
***
Tytuł audycji: Strefa Prywatna
Prowadzi: Jakub Jamrozek
Goście: Grzegorz Radłowski, doktor nauk ekonomicznych, trener biznesu i coach
Data emisji: 19.12.2017
Godzina emisji: 20.05
ac