Sztuczki sprzedażowe - jak sprzedawać, żeby klient chciał kupić?

Ostatnia aktualizacja: 20.12.2017 11:00
- Pracując już kilkanaście lat w sprzedaży mogę stwierdzić, że ciągle rozszerzamy swoje kompetencje, żeby być bardziej skutecznym w biznesie - mówił Grzegorz Radłowski, doktor nauk ekonomicznych, trener biznesu i coach.
Audio
  • Być dobrym sprzadawcą - triki sprzedażowe, które warto wykorzystać (Strefa Prywatna/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: shutterstock/ Monkey Business Images

MŁODZIEŻ 1200 SHUTT.jpg
Życie za granicą. Konieczność czy przywilej?

W jakich sytuacjach kompetencje sprzedażowe mogą okazać się dla nas przydatne? Ekspert przekonuje, że często, nawet nieświadomie wykorzystujemy je poza handlem. - Czasem zdarza się tak, że mamy bardzo dobry pomysł, ale zupełnie nie wiemy w jaki sposób go przedstawić, żeby okazał się interesujący dla danej osoby. Współcześnie niemal każdy pracownik zatrudniony w firmie stanie kiedyś przed wyzwaniem zaprezentowania swojego rozwiązania przed współpracownikami, lub szefostwem. Warto znać wtedy metody, które ułatwią nam dobranie odpowiednich argumentów i wykorzystanie właściwych technik - wyjaśniał.

Grzegorz Radłowski Charyzma jest czymś magnetycznym, co zawsze przyciąga klienta. Ten element jest niezwykle ważny, bo określa w jaki sposób sprzedajemy daną usługę

Gość Czwórki zwracał uwagę, że współcześnie odchodzi się od praktyk, które narzucają sprzedanie produktu za wszelką cenę. Współcześnie coraz częściej stawia się na zbudowanie trwałej relacji i zdobycia zaufania klienta. - Stosowanie zasad etyki w sprzedaży jest coraz bardziej popularne. Wracamy do etycznych sprzedawców, polecamy te miejsca, w których możemy kupić coś w przejrzysty i transparentny sposób - opowiadał na antenie Czwórki.

Czy można nauczyć się przeprowadzania skutecznych transakcji handlowych? Jakie cechy osobowości możemy wykorzystać, aby przekonać do siebie klienta? Czy dobre relacje z klientami przekładają się na dobry wynik sprzedażowy? M.in. o to pytaliśmy Grzegorza Radłowskiego, doktora nauk ekonomicznych, trenera biznesu i coacha. Zapraszamy do wysłuchania rozmowy.

Grzegorz Radłowski trener biznesu, coach Grzegorz Radłowski trener biznesu, coach

***

Tytuł audycjiStrefa Prywatna

ProwadziJakub Jamrozek

Goście: Grzegorz Radłowski, doktor nauk ekonomicznych, trener biznesu i coach

Data emisji: 19.12.2017

Godzina emisji: 20.05

ac


Czytaj także

Krzysztof Sadecki: jedynym ograniczeniem dla naszego rozwoju jesteśmy my

Ostatnia aktualizacja: 08.11.2017 12:00
- Kiedy ktoś sugeruje nam, że coś robimy źle, to musimy najpierw się zastanowić, czy faktycznie miał rację i czy jego uwaga jest dla nas cenna - mówił Krzysztof Sadecki trener mentalny, autor książek z dziedziny finansów i coachingu.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Starszy, młodszy - kto sprawdzi się lepiej w pracy?

Ostatnia aktualizacja: 22.11.2017 09:40
Według brytyjskich badaczy pracownicy, którzy pracują w zespole zróżnicowanym wiekowo, są o około 10 proc. bardziej zadowoleni z pracy niż osoby pracujące jedynie w grupie osób w swoim wieku.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Medytacja - jak ją praktykować, żeby odnaleźć wewnętrzną równowagę?

Ostatnia aktualizacja: 29.11.2017 09:00
- Istnieją nurty zanurzone w tradycji i jednocześnie niezwiązane z żadną religią. Nie każdego interesuje metafizyczny aspekt praktyk medytacyjnych. Wiele osób zainteresowanych jest wyłącznie jej psychologicznym oddziaływaniem – mówił Maciej Wielobób, nauczyciel medytacji.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Czego potrzeba, by odnieść sukces?

Ostatnia aktualizacja: 13.12.2017 13:10
- Najważniejsze jest to, by zacząć słuchać siebie. Nie ma co oglądać się na innych, tylko zaufanie własnemu głosowi daje szansę na sukces - przekonuje coach i mentorka, Patrycja Załug.
rozwiń zwiń