Praktyki biznesowe. Jak skutecznie badać rynek?

Ostatnia aktualizacja: 31.05.2017 10:26
Menedżerowie, trenerzy, konsultanci i inni specjaliści często opierają swoje działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Jak unikać pułapek?
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: Glow Images/East News

Takie podejście nie zawsze się sprawdza i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wybrać skuteczne praktyki biznesowe? Co ma do tego psychologia?

Autorzy książki "Alfabet mitów menadżerskich" rozprawiają się z największymi mitami spotykanymi w świecie zarządzania, demaskują nieskuteczne koncepcje, nieetyczne praktyki biznesowe, błędne założenia i nieefektywne działania. Czy proponują również alternatywne metody działania? O tym Sławomir Jarmuż i Mirosław Tarasiewicz opowiedzą w środwy wieczór w Czwórce.

***

Na "Strefę Prywatną" w środę (31.05) w godzinach od 20.05 do 22.00 zaprasza Jakub Jamrozek.

kd

Czytaj także

Młodzi Polacy. Na garnuszku rodziców zamiast do pracy

Ostatnia aktualizacja: 30.06.2015 08:30
Polska młodzież późno zaczyna zawodową karierę. Do pracy idziemy średnio 2 lata później niż pozostali mieszkańcy Europy Zachodniej.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Role i niedole płci w korporacji. Kobiety są dyskryminowane?

Ostatnia aktualizacja: 14.07.2015 16:27
- Dysproporcja między zarobkami kobiet i mężczyzn zwiększa się proporcjonalnie do zajmowanego stanowiska i stażu pracy. Na "niskich" stanowiskach wynagrodzenie jest podobne - tłumaczyła adwokat Eliza Kuna.
rozwiń zwiń