Jak zarabiać w internecie? Nowy pomysł na startup

Ostatnia aktualizacja: 24.10.2016 16:01
"PanToZrobi" to platforma internetowa idealnie łącząca usługobiorców z usługodawcami. Jak jej twórcy i pomysłodawcy planują podbić rynek?
Audio
  • Jak promować swój startup? (Dajes radę/Czwórka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Glow Images/East News

Jak co tydzień w Czwórce sprawdzaliśmy, jak rozwija się polski rynek startupowy. Dziś nadszedł czas na platformę internetową "PanToZrobi", której twórcy Piotr Kołakowski, absolwent Politechniki Warszawskiej i Piotr Izert, informatyk z kilkuletnim doświadczeniem w programowaniu, chcą pozyskać bazę specjalistów z całej Polski. - Model biznesowy jest taki, że zarabiamy w momencie, kiedy fachowiec chce wysłać klientowi swoją ofertę. Za to serwis będzie pobierał opłatę proporcjonalną do średniej wartości zleceń w danej branży - mówili goście Oli Jasińskiej.

A co o takim sposobie pozyskiwania klientów sądzi inwestor Szymon Kurzyca? Zapraszamy do wysłuchania nagrania audycji.

***

Tytuł audycji: "Dajesz Radę"

Prowadzi: Aleksandra Jasińska

Goście: Piotr Kołakowski, Piotr Izert (twórcy platformy "PanToZrobi"), Szymon Kurzyca (inwestor, Fundusz Inwestycyjny venture capital Meta Zernike Ventures)

Data emisji: 24.10.2016

Godzina emisji: 14.05

kd/pj

Czytaj także

Biznes dla bezrobotnych? Sprawdź, jak zgarnąć unijną kasę!

Ostatnia aktualizacja: 05.05.2015 16:41
Chcesz zgarnąć od 19 do 21 tys. zł? Weź udział w konkursie na pomysł na własny biznes, organizowanym przez twój Powiatowy Urząd Pracy. Jak wziąć w nim udział i wypełnić stosowne wnioski?
rozwiń zwiń
Czytaj także

Inspirujący antypodręcznik ekonomii - dla dzieci i nie tylko

Ostatnia aktualizacja: 12.04.2016 09:23
- Nie chciałem, żeby ta książka była podręcznikiem - mówi Boguś Janiszewski o swej publikacji "Ekonomia. To, o czym dorośli Ci nie mówią". - Młodzi ludzie dostają w szkole zbyt dużo treści. Ta książka ma inspirować.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Magia 99 groszy. Czy to rzeczywiście działa?

Ostatnia aktualizacja: 21.06.2016 19:34
Kochamy wyprzedaże, tylko czy końcówka ceny 99 groszy rzeczywiście zachęca nas do zakupów, czy raczej odstrasza od sklepowych półek?
rozwiń zwiń