Jak rozwiązywać konflikty w pracy?

Ostatnia aktualizacja: 11.01.2018 12:00
W pracy możemy pokłócić się niemalże o wszystko. Sprawdzimy najczęstsze przyczyny i podpowiemy, jak się godzić.
Zmiany mają ułatwić i przyspieszyć rozwiązywanie sporów między konsumentami a przedsiębiorcami
Zmiany mają ułatwić i przyspieszyć rozwiązywanie sporów między konsumentami a przedsiębiorcamiFoto: Glow Images/East News

Czy wiecie o co najczęściej kłócą się ludzie w pracy? O awans, stanowisko, pieniądze, zakres obowiązków, nagrody, dominację, złą komunikację a czasem nawet o miejsce pracy, czyli przysłowiowe biurko.

O tym, jak rozwiązywać takie konflikty, o mediacjach, kompromisach i pracy w grupie opowie Bartosz Rusek - Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Brainstorm Group.

***

Na audycję z cyklu "Dajesz Radę" w piątek (12.01) w godz. 14.05-15.00 - zaprasza Marta Hoppe.

kul

Zobacz więcej na temat: Czwórka psychologia praca
Czytaj także

Starszy, młodszy - kto sprawdzi się lepiej w pracy?

Ostatnia aktualizacja: 22.11.2017 09:40
Według brytyjskich badaczy pracownicy, którzy pracują w zespole zróżnicowanym wiekowo, są o około 10 proc. bardziej zadowoleni z pracy niż osoby pracujące jedynie w grupie osób w swoim wieku.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Jak zaplanować swój rozwój? "Cel warto mieć na wierzchu"

Ostatnia aktualizacja: 29.12.2017 16:30
- To, co chcemy osiągnąć, warto mieć w zasięgu wzroku. Może to być zdjęcie na biurku, które symbolizuje nasz cel, przypominajka na telefonie albo tapeta na ekranie komputera - radzi coach kariery i trenerka rozwoju osobistego, Joanna Piechocka.
rozwiń zwiń