Jak zakręcić włosy na chustkę lub szybko skrócić rękawy ? Dowiesz się na TikToku

Ostatnia aktualizacja: 18.12.2020 16:52
Modowe i makijażowe tricki z TikToka to już codzienność, za to coraz częściej tę platformę odwiedzają światowe marki. -  Już przed pandemią marki modowe i typu beauty dostrzegały potencjał mediów społecznościowych, co przejawiało się między innymi w zakładaniu kont marek choćby na Instagramie, czy ostatnio na TikToku - mówi w Czwórce dr Małgorzata Bulaszewska.
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: shutterstock/Veles Studio
moda dziewczyna makijaż 1200.jpg
Niechlujny "grunge'owy smoky eyes" to hit nadchodzącego sezonu

Tik Tok jest coraz częściej brany przez firmy modowe pod uwagę jako medium przekazu treści reklamowych skierowanych do grupy młodszych nastolatków.  

- Młodzi ludzie przywiązują się do marek, które już znają i wtedy długo z nich korzystają. Po za tym zwracają uwagę na wszystko co jest dla nich ważne, czyli ekologia. Jeżeli więc pojawia się kampania, która wpisuje się w trend ekologiczny, czy zgodny z ich zainteresowaniami to ona dużo łatwiej się rozprzestrzenia w sieci i lepiej jest postrzegana przez odbiorców w różnych mediach społecznościowych - mówi ekspertka.

 

Posłuchaj
13:24 _PR4_(Dajesz_Rade_all)_ 2020_12_18-14-18-13.mp3 Tik-Tok to kopalnia ciekawych i niestandardowych metod dotyczących stylizacji w makijażu i modzie (Dajesz Radę/Czwórka)

Można powiedzieć, że to co jest nowe wyznacza trendy, a nowe medium społecznościowe powstaje nie tylko ze względu na zainteresowania, ale również ze względu na zmiany pokoleniowe. - Ci młodzi chcą sobie znaleźć przestrzeń w której nie będą się znajdowali łącznie ze swoimi dorosłymi bliskimi. Kampania w TikToku musi mieć zawartość materiału audiowizualnego i wtedy świetnie się sprawdza. Zwłaszcza, że generalnie młodsza młodzież nie postrzega sieci jako osobnego świata. Świat wirtualny, z tym światem realnym hybrydycznie im się przenika nawzajem i jest jakby jedną przestrzenią komunikacji - wyjaśnia Małgorzata Bulaszewska.

 Posłuchaj także:

TikTok może być źródłem inspiracji. - Znajduję tam dużo ciekawych tricków. Myślę, że to jest dobre miejsce dla ludzi, którzy nieszczególnie się dobrze się odnajdują w branży modowej. Jest to kopalnia ciekawych wskazówek. Dowiemy się jak z chusty zrobić topy i bluzki. Jak wykorzystać to co mamy w domu i w szafie. Sama wdrażam niektóre pomysły w swoich stylizacjach - mówi stylistka Basia Kawka.

***

Tytuł audycji: Dajesz radę

Prowadzi: Ada Janiszewska

Goście: dr Małgorzata Bulaszewska (Uniwersytetu SWPS), Basia Kawka (stylistka)

Data emisji: 18.10.2020

Godz. emisji: 14.15

aw