Okładka książki/mat. promocyjne
Dżinsy, które mają więcej dziur niż materiału, awangardowy t-shirt, najlepiej z ikoną popkultury, kolorowe trampki i irokez - tak nosił się statystyczny copywriter, kiedy nasza branża reklamowa raczkowała. - Wyglądaliśmy jak luksusowi kloszardzi - wspomina Krakowiak.
I taki też jest główny bohater książki, Artur. - To młody człowiek, który naoglądał się amerykańskich filmów o copywriterach i postanowił spróbować sił w tej branży - wyjaśnia autor książki. - A że Polska to nie Hollywood, to zamiast loftów i pokera w Vegas ma umowę o dzieło i nierealne deadliny, a w perspektywie ze dwa zawały.
Gość Czwórki opowiada o tajnikach pracy swojego bohatera i wyjaśnia dlaczego ten zawód jest na wymarciu. Zdradza także, ile osób obraziło się na niego po publikacji "Copyfightera".
***
Tytuł audycji: Stacja Kultura
Prowadzi: Katarzyna Dydo
Gość: Łukasz Krakowiak (pisarz)
Data emisji: 23.06.2015
Godzina emisji: 10.00
kul/kd