Przedsiębiorcy z całej Polski mogą bezpłatnie skorzystać z wiedzy ekspertów z zakresu obecności firmy w internecie, dowiedzieć się jak bezpłatnie założyć stronę internetową czy przeprowadzić kampanię reklamową w wyszukiwarce. Dla chętnych są także nieodpłatne szkolenia dotyczące korzyści, jakie przynosi obecność firmy w sieci. To za sprawą akcji edukacyjnej "Internetowa rewolucja", która skierowana jest właśnie do przedsiębiorców, przede wszystkim takich, którzy nie są obecni w internecie, albo są obecni i nie wiedzą jak wypromować swoją stronę
Dzięki temu wydarzeniu jeszcze przed rozgrywkami Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej firmy będą mogły aktywnie zaistnieć w sieci. Potwierdza to gość Justyny Dżbik, Piotr Zalewski z Google Polska.
- Do Euro zostało 3 tygodnie, jest jeszcze szansa, aby pokazać się w internecie. Wystarczy choćby założyć wizytówkę na mapach internetowych dla kibiców, może być bardzo wartościowa. Większość kibiców przyjedzie do Polski ze smartfonami - wyjaśnia Zalewski. Będą szukać restauracji, ale też dentysty. Podstawowa obecność jest ważna - dodaje.
Smutną wiadomością jest to, że połowa małych i średnich firm wciąż nie ma strony w internecie. A internet pomaga pozyskać klientów. - Wielu starszych przedsiębiorców ma bariere psychologiczną przed internetem. My w ramach "Internetowej rewolucji" chcemy pokazać, że to jest łatwe - wyjaśnia Piotr Zalewski.
Aby łamać te bariery jeździ po Polsce wielka ciężarówka, a w niej eksperci, którzy pomogą założyć stronę internetową. Gdzie ciężarówka będzie w najbliższych dniach, czy warto inwestować w poziomowanie stron i co to w ogóle jest dowiesz się słuchając audycji "Pod lupą".
Zapraszamy również do wysłuchania materiału Bartka Wasilewskiego - czy na blogu można zarobić.
(pj)