Marketing w e-sporcie - jak to działa?

Ostatnia aktualizacja: 03.08.2019 12:52
W e-sporcie marketing stanowi jeden z najważniejszych elementów nie tylko dla organizacji, ale także dla zawodników.
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: Roman Kosolapov/Shutterstock.com

W ostatnich czas można zaobserwować zjawisko, w którym kluby piłkarskie, zawodnicy ze świata sportu oraz celebryci, decydują na się zainwestowanie w e-sport. Promowanie i wizerunek organizacji, nawet jeżeli jest na bardzo wysokim poziomie, może zostać niespodziewanie zniszczony przez złe zachowanie zawodników.

W jaki sposób odpowiednio budować wizerunek? Co łączy prawdziwy sport z e-sportem? Dlaczego mimo doświadczenia, eksperci wciąż popełniają błędy i jak rażące one są? O tym porozmawiamy z Moniką Płaczkowską, ekspertem od marketingu w sporcie oraz e-sporcie.  

ZOBACZ TAKŻE Marketing w e-sporcie. "Liczą się wizerunek i wyniki" >>>

Mateusz Kulik przegotowuje kalendarium gracza.

***

Na audycję "Strefa gamingu" zapraszamy w niedzielę (4.08), po godz. 12.05. Program poprowadzi Łukasz "JeffreJ" Chmiel.

kd

Zobacz więcej na temat: Czwórka gaming marketing
Czytaj także

Gry, w które gramy od lat

Ostatnia aktualizacja: 28.07.2019 13:54
Chyba każdy gracz ma swoją ulubioną grę, niektórzy chętnie sięgają po nowości, inni od lat wierni są "swojemu" tytułowi. 
rozwiń zwiń
Czytaj także

Zinedine Zidane na okładce "Fifa 20"

Ostatnia aktualizacja: 01.08.2019 10:57
Mimo, że Real Madryt nie zaczął przygotowań w imponującym stylu, Zinedine Zidane robi co może. Nie milkną spekulacje na temat jego umiejętności trenerskich, ale trudno odmówić mu talentu i statusu osoby legendarnej. Ukorownonowaniem jego osiągnięć jest fakt, że znajdzie się na okładce FIFY 20.
rozwiń zwiń