Skandal w CS:GO. Polacy zbanowani!

Ostatnia aktualizacja: 29.09.2020 11:29
Aż 37 trenerów zostało ukaranych przez Esports Integrity Commission. Organizacja od dłuższego czasu prowadziła śledztwo związane z tak zwanym coach-bugiem. Niestety na niechlubnej liście znalazło się także dwóch Polaków.
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: REDPIXEL.PL/Shutterstock.com

shutterstock gaming 1200.jpg
Jak stworzyć dobrą grę? "Postawić na jakość i przekaz"

Coach-bug to trenowanie swoich podopiecznych, których taktyki z premedytacją mają wykorzystywać istniejące błędy gry. Jak dobrze wiemy, twórcy nieustannie pracują nad eliminacją wszelkich błędów w swoich produkcjach, ale niektóre z nich są bardzo trudne do naprawienia. Wielokrotnie dochodziło do sytuacji, w której deweloperzy otwarcie informowali o błędzie, który istnieje i oczywiście zakazywano korzystania z niego do momentu wprowadzenia stosownej aktualizacji. Nie wszyscy jednak podchodzili do sprawy uczciwie i zaprzeczając idei fair play, korzystali z istniejących niedoróbek.

Czytaj także:

shutterstock gaming gracz2 1200.jpg
Skradanki. Gatunek gier zapomnianych?

Wśród 37 zbanowanych trenerów znalazła się także dwóch Polaków: Mikołaj „miNIr0x” Michałków oraz legendarny Mariusz "Loord" Cybulski. Michałków będzie zmuszony pożegnać się z trenowaniem swojej drużyny na 3.75 miesiąca, natomiast Mariusz Cybulski będzie pauzował przez sześć miesięcy. Kara została złagodzona ze względu na przyznanie się do winy przez oskarżonych.

ZOBACZ WIĘCEJ "Strefa gamingu" - wywiady, relacje ciekawostki >>>

To jeszcze nie koniec śledztwa. Do sprawdzenia śledczy otrzymali blisko 100 tysięcy powtórek, a aktualny postęp weryfikacji oceniają na 20%. Najbardziej dotkliwa kara spotkała rosyjskiego trenera. Aleksandr "zoneR" Bogatiryev został odsunięty na 36 miesięcy!

O dalszym rozwoju wydarzeń będziemy informować na bieżąco.

Łukasz "JeffreJ" Chmiel

Czytaj także

Jak stworzyć dobrą grę? "Postawić na jakość i przekaz"

Ostatnia aktualizacja: 20.09.2020 16:07
Branża gamingowa oraz e-sportowa zmienia się bardzo dynamicznie, więc twórcy zmuszeni są dostosowywać się do panujących standardów oraz sprostać wysokim wymaganiom konsumentów. - Produkcje muszą być ciekawe, grywalne, spełniać wszelkie wymagania, ale też docierać z właściwym przekazem - tłumaczył Adrian Smarzewski, szef BTC Studios.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Udany debiut "Vampire: The Masquerade - Shadows Of New York"

Ostatnia aktualizacja: 22.09.2020 07:57
"Vampire: The Masquerade" zawsze było pełnokrwistym RPG. Kiedy Draw Distance ogłosiło prace nad nowa grą z tego uniwersum, gracze poczuli ogromne rozczarowanie z powodu zmiany gatunku z role-playing game na visual novel. Czy rzeczywiście było się czego obawiać?
rozwiń zwiń