Czwórka
Apolonia Cichocka
16.01.2018
Re:design. Nowe oblicze warszawskiej Pragi
- Na początek szukaliśmy rzemieślników, których moglibyśmy zaprosić do projektu, następnie wybieraliśmy konkretnych grafików, których dopasowywaliśmy do konkretnych rzemieślników. W wyniku ich współpracy powstawały projekty, które nanosiliśmy na elewacje - mówiła Monika Domańska ze Stowarzyszenia Traffic Design.
Witryna sklepu metalurgicznego, Praga, Warszawamat. pras./facebook.com/TrafficDesign
Posłuchaj
-
Monika Domańska i Michał Lech o nowym designie praskich szyldów (Pierwsze Słyszę/Czwórka)
Czytaj także
- Przeprojektowanie sklepowych szyldów miało na celu podniesienie poziomu jakości estetyki wokół nich. Na ulicach mamy wiele reklam, które tworzą ogromny chaos przestrzenny. Jeśli elewacja nie jest odmalowana i posiada ubytki to witryna nadal będzie wyglądała nieatrakcyjnie - opowiadała.
- Każdy z projektów miał być graficzną identyfikacją danego punku usługowego, dlatego ważne było, aby przedsiębiorca się z nim identyfikował - dodał współorganizator Michał Lech. - Zebraliśmy bardzo dużo informacji o lokalach i przedsiębiorstwach, nad którymi będą wisieć - wyjaśniał w rozmowie z Kamilem Jasieńskim.
Skąd wziął się pomysł na "re:design" praskich witryn usługowych? Jak przebiegała współpraca rzemieślników z grafikami? I jaki jest efekt ich współpracy? Zapraszamy do wysłuchania nagrania.
***
Tytuł audycji: Pierwsze słyszę
Prowadzi: Kamil Jasieński
Goście: Monika Domańska i Michał Lech (ze Stowarzyszenia Traffic Design)
Data emisji: 16.01.2018
Godzina emisji: 8.17
ac/kd