Logo Polskiego Radia
Czwórka
Marta Grzymkowska 12.01.2018

"Trzeba mieć odwagę, by czasem wejść w konflikt"

O co najczęściej kłócą się ludzie w pracy? O awans, stanowisko, pieniądze, zakres obowiązków, nagrody, dominację, złą komunikację a czasem nawet o miejsce pracy, czyli przysłowiowe biurko.
Posłuchaj
  • Bartosz Rusek o tym, jak radzić sobie z konfliktami w pracy (Dajesz radę/Czwórka)
Czytaj także

Czytaj także
współpraca 1200 free
Kultura pracy. Co zrobić, żeby ją poprawić?

Takie konflikty mogą skutecznie popsuć atmosferę w pracy, ale unikanie ich, jak mówi Bartosz Rusek, członek zarządu Brainstorm Group, także nie jest dobre. - W różnych firmach często borykamy się z tym, że ludzie są za mało konfliktowi. Brak konfliktu jest jedną z dysfunkcji organizacji; ludzie nie chcą się dzielić swoimi pomysłami, nie chcą się nie zgadzać. A trzeba mieć odwagę, żeby czasem wejść w konflikt i umiejętność, jak z tym konfliktem potem sobie poradzić - przekonuje ekspert.

Na czym polega zarządzanie konfliktem? Jak wyjść z twarzą z konfliktu, który sami wywołaliśmy? W jaki sposób mówić w pracy o rzeczach, które nas denerwują? Dlaczego w dogadaniu się z innymi ludźmi pomagają... spacer i wspólny obiad? O tym w nagraniu.

***

Tytuł audycji: Dajesz Radę   

 Prowadzi: Marta Hoppe

Gość: Bartosz Rusek (członek zarządu i dyrektor sprzedaży w Brainstorm Group)

Data emisji: 12.01.2018

Godzina emisji: 14.05

mg/kul