Logo Polskiego Radia
Czwórka
Agnieszka Paciorek 01.09.2010

Ruszyła kampania "Nasze dzieci w sieci"

Akcja ma zwrócić uwagę rodziców na zagrożenia, jakie czyhają na najmłodszych w internecie.
Ruszyła kampania Nasze dzieci w sieci(źr. Wikipedia)
Posłuchaj
  • Turystyczny hardcore
  • Nożownik-artysta
  • Gość "Poranka" Kuba Śpiewak, prezes fundacji Kidprotect.pl
Czytaj także

W "Poranku":

Turystyczny hardcore

- Coraz częściej klienci biur podróży poszukują czegoś więcej niż tylko 2-tygodniowego urlopu nad morzem. Okazuje się, że na lot balonem, nurkowanie z rekinami czy rafting bez problemu znajdują się chętni. Idąc tym tropem biura podróży poszerzają swoją ofertę turystyczną o ciekawe atrakcje. O nowej modzie w turystyce rozmawialiśmy w "Poranku" z Moniką Matusik z warszawskiego biura podróży "Nowatur";

Nożownik-artysta

- Mało znana profesja art knife polega na wytwarzaniu noży artystycznych. W "Poranku" sprawdzaliśmy ile zajmuje stworzenie noża na zamówienie, skąd nożownik bierze inspiracje i czy hartowanie to trudne zadanie;

Ruszyła kampania "Nasze dzieci w sieci"

- 30 sierpnia ruszyła kampania "Nasze dzieci w sieci", która ma zwrócić uwagę na bezpieczeństwo najmłodszych w internecie. W akcji uczestniczą znani aktorzy i prezenterzy, m. in. Małgorzata Socha, Andrzej Grabowski, Paweł Małachowski, Zbigniew Zamachowski, Wojciech Malajkat. Opowiadają rodzicom o zagrożeniach (szkodliwych treściach, wymuszeniach, cyberprzemocy, cyberprzestępczości) i zachęcają do zadbania o bezpieczeństwo dzieci w wirtualnym świecie. Patronat honorowy nad kampanią objęli rzecznik praw dziecka Marek Michalak oraz pełnomocniczka rządu ds. równego traktowania Elżbieta Radziszewska. Gościem "Poranka" był Kuba Śpiewak - założyciel i prezes fundacji "Kidprotect.pl", która prowadzi kampanie.

Od 1 września Romek Wójcik zaprasza na "Poranek" wraz z Dominiką Sygiet.

ap