Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Czwórka
Karina Duczyńska 18.10.2016

Marka osobista w sieci. To nie tylko "lajki"

- Kreowanie własnej marki w internecie wykorzystuje podobne narzędzia jak promowanie marki produktu - przekonuje w Czwórce Aleksandra Dejnarowicz, specjalistka do spraw wizerunku w mediach społecznościowych.

- W tworzeniu osobistej marki, czyli tak zwanym "personal brandingu", najważniejsze jest zadanie sobie pytania: po co to robię - dodaje. To właśnie postawienie sobie odpowiedniego celu, może zadecydować o naszym sukcesie w sieci.

Aleksandra Dejnarowicz Najważniejsze abyśmy skupiali się na jakości, a nie ilości. Nie warto być we wszystkich mediach.

Jakie są dzisiaj cele w kreowaniu własnej marki? Jak przekonuje Czwórkowa ekspertka - nie są to jedynie "lajki". Może na przykład chodzić o sprzedaż własnych usług lub dzielenie się wiedzą, doświadczeniem i informacjami na dany temat. - Najważniejsze abyśmy skupiali się na jakości, a nie ilości. Nie warto być we wszystkich mediach - tłumaczy Aleksandra Dejnarowicz.

A kto według niej jest dziś najlepiej wykreowaną postacią w polskim internecie? Oraz jakie błędy najczęściej popełniamy umieszczając treści i materiały w internecie? A także, na czym polega "cross promocja"? Tego dowiecie się z nagrania audycji.     

Posłuchaj także:
dziewczyny komputer 1200.jpg
Branża IT. "Bez kobiet wszystko runie"

***

Tytuł audycji: "Pierwsze Słyszę"

Prowadzi: Kamil Jasieński

Goście:  Aleksandra Dejnarowicz (specjalistka do spraw wizerunku w mediach społecznościowych), Maciej Szurek (twórca platformy Openversity.pl)

Data emisji: 18.10.2016

Godzina emisji: 8.15

jsz/pj