Zjawisko nie jest dziś niczym nowym. Kiedyś pracował nad nim sztab ludzi, dziś możemy robić to sami. Influencerzy muszą jednak uważać na to, co publikują na swoich profilach. Ważne jest, co piszą i jak reklamują produkty swoim nazwiskiem. - Istnieje istotna różnica pomiędzy tym, jak postrzegamy się we własnej głowie i tym, jak postrzegają nas inni - mówiła Sara Spisak, influencer marketing specialist.
- Decydując się na prowadzenie osobistej marki, musimy być świadomi naszych atutów i bardzo konsekwentni w naszych działaniach - wyjaśniała.
Jak zostać managerem własnej marki? Jak docierać do dużych grup odbiorców i przekazywać im informacje, które ich zainteresują? Jak ustanowić granice swojej prywatności w mediach społecznościowych? I czy robot może zostać influencerem? M.in. o tym w nagraniu.
***
Tytuł audycji: Pierwsze słyszę
Prowadzi: Kamil Jasieński
Gość: Sara Spisak (influencer marketing specialist w firmie LiquidThread)
Data emisji: 12.02.2019
Godzina emisji: 8.30
ac