- Polscy pracodawcy muszą się zmieniać. W tej chwili wielu szefów nadal pozostaje zwolennikami tradycyjnego stylu zarządzania. Jeśli jednak chcemy, by pracownicy byli zaangażowani w pracę i brali za nią odpowiedzialność, musimy im bardziej zaufać - przekonuje Julita Dąbrowska, autorka książki pt. "Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce".
Gość Czwórki dodaje, że zadowolony pracownik jest najlepszym ambasadorem firmy. - W przedsiębiorstwach opartych na klanowości pracownicy stanowią silną grupę, która wyznaje wspólne zasady i pracuje dla osiągnięcia tego samego celu. Ludzie ze sobą nie walczą, ale współpracują - wyjaśnia Dąbrowska.
Wymienia też kraje, w których dominuje taki właśnie model pracy.
***
Tytuł audycji: Pani tomu
Prowadzi: Iwona Wyciechowska
Gość: Julita Dąbrowska (marketerka, PR-owiec, autorka książek)
Data emisji: 18.03.2015
Godzina emisji: 19.00
mg/mk