Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Jedynka
Michał Przerwa 28.01.2016

Co w reklamach wolno, a czego absolutnie nie?

Czy reklamy nas oszukują? Dlaczego gwiazdy dostają za występy w nich gigantyczne gaże? Czy trzeba reklamować tylko te rzeczy, które się nie sprzedają? Mówiliśmy o tym w naszym cyklu "Głos za głos".

- Za produkcje i emisję reklam odpowiadają ludzie, którzy potrafią liczyć pieniądze. Gdyby reklamy nie sprzedawały produktów, wtedy nie byłyby emitowane - mówi dyrektor generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce Jerzy Minorczyk.

Dlaczego reklamy, które oglądają Amerykanie i Polacy różnią się? - Wynika to z różnic w odbiorze. Amerykańskie społeczeństwo jest znacznie bardziej wyedukowane w tym zakresie - tłumaczy ekspert.

Gość Jedynki tłumaczy także, co zrobić i komu się poskarżyć, jeśli jakaś reklama nas oburza albo obraża.

W cyklu "Głos za głos" rozmawiamy bez polityki i bez obrażania. Zapraszamy do udziału w dyskusji od poniedziałku do czwartku po godz. 10.00. Telefon do studia: 22 645 22 66. Nowy temat dyskusji można zgłosić także pod numerem 22 645 26 26. Do dyspozycji słuchaczy są także pozostałe kanały komunikacji: nr sms 71 151 oraz profil radiowej Jedynki na facebooku.

***

Tytuł audycji: Cztery pory roku

Prowadzą: Roman Czejarek, Małgorzata Raducha

Goście: Jerzy Minorczyk (dyrektor generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce)

Data emisji: 28.01.2016

Godzina emisji: 10.09

mp/pg