- Za produkcje i emisję reklam odpowiadają ludzie, którzy potrafią liczyć pieniądze. Gdyby reklamy nie sprzedawały produktów, wtedy nie byłyby emitowane - mówi dyrektor generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce Jerzy Minorczyk.
Dlaczego reklamy, które oglądają Amerykanie i Polacy różnią się? - Wynika to z różnic w odbiorze. Amerykańskie społeczeństwo jest znacznie bardziej wyedukowane w tym zakresie - tłumaczy ekspert.
Gość Jedynki tłumaczy także, co zrobić i komu się poskarżyć, jeśli jakaś reklama nas oburza albo obraża.
W cyklu "Głos za głos" rozmawiamy bez polityki i bez obrażania. Zapraszamy do udziału w dyskusji od poniedziałku do czwartku po godz. 10.00. Telefon do studia: 22 645 22 66. Nowy temat dyskusji można zgłosić także pod numerem 22 645 26 26. Do dyspozycji słuchaczy są także pozostałe kanały komunikacji: nr sms 71 151 oraz profil radiowej Jedynki na facebooku.
***
Tytuł audycji: Cztery pory roku
Prowadzą: Roman Czejarek, Małgorzata Raducha
Goście: Jerzy Minorczyk (dyrektor generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce)
Data emisji: 28.01.2016
Godzina emisji: 10.09
mp/pg