Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Czwórka
Andrzej Cała 02.01.2015

Modne ubrania w dyskontach - hit czy kit?

Supermarkety i dyskonty nie kojarzyły się dotąd z miejscami, w których można nabyć oryginalną, nieszablonową odzież. Ostatnio jednak sporo się zmieniło.
Już niedługo modną odzież będzie można nabyć też w dyskontachJuż niedługo modną odzież będzie można nabyć też w dyskontachGlow Images
Posłuchaj
  • Tomasz Jacyków nie ma nic przeciwko przenikania świata mody do marketów (Czwórka/Dzień kobiet)
Czytaj także

Studenci łódzkiej ASP wygrali konkurs zorganizowany przez znany dyskont i przygotowali serię bluzek, które mają trafić do szerszego grona odbiorców, nie tracąc przy tym nic na jakości. Uczestnicy sondy Czwórki uważają, że to ciekawy pomysł, ale nie brakuje i sceptyków. - Market to nie jest dobre miejsce do zakupu ubrań. Nawet znana marka czy interesujący projekt mnie nie przekona - powiedział jeden ze słuchaczy.
Część modowych blogerek również skrytykowała ideę. Ich zdaniem to, że ubrania będą dostępne dla wszystkich za niewielką cenę, kłóci się z ich oryginalnością. Kompletnie nie zgadza się z tym znany stylista Tomasz Jacyków.
- Sprzedawanie w wielkich sieciówkach ciuchów młodych projektantów to wielka nobilitacja i szansa na wybicie się. Ubrania są przecież dla ludzi, a rynek modowy to rynek komercyjny - powiedział.
***
Tytuł audycji: Dzień kobiet
Prowadziły: Karina Terzoni, Katarzyna Dydo
Gość: Tomasz Jacyków
Data emisji: 2.1.2015
Godzina emisji: 8.00
ac/mc