Kulisy branży reklamowej w ujęciu powieściowym

Ostatnia aktualizacja: 28.07.2015 16:11
W audycji "O wszystkim z kulturą" porozmawiamy o książce "Copyfighter" - pierwszej powieści o polskim rynku reklamy.
Copyfighter to powieść o kulisach polskiej reklamy, przedstawionych w szczery, a chwilami i dosadny sposób. Autor, stosując ironię i sarkazm, pokazał realia powstawania reklam, jakimi bombardowani jesteśmy od 25 lat
"Copyfighter" to powieść o kulisach polskiej reklamy, przedstawionych w szczery, a chwilami i dosadny sposób. Autor, stosując ironię i sarkazm, pokazał realia powstawania reklam, jakimi bombardowani jesteśmy od 25 latFoto: Glow Images/East News

"Wyobraź sobie niezbyt rozgarniętego dwunastolatka, może być nawet lekko opóźniony. Dzieciak z rodziny prostej jak tyczka Kozakiewicza. Z takiej, co to czyta ćwierć książki rocznie. Kucharskiej i na spółkę". Tak o odbiorcach folderów reklamowych mówi jeden z bohaterów książki. Jak rynek reklamy zmienił się w ciągu ostatnich lat? W jakich realiach funkcjonuje? Między innymi o tym porozmawiamy z autorem książki Łukaszem Krakowiakiem oraz Pawłem Kuczmą i Rafałem Baranem.

***

Na audycję "O wszystkim z kulturą" zapraszamy w środę (29.07) w godzinach 18.00-19.00. Program poprowadzi Paweł Siwek.

bch/jp

Zobacz więcej na temat: reklama
Czytaj także

AdBuster - o świecie reklamy wie wszystko

Ostatnia aktualizacja: 11.07.2015 14:00
Marek Hoffmann, znany jako AdBuster, na YouTube przeprowadza doświadczenia, które mają pokazać, na ile produkty znane z reklam sprawdzają się w rzeczywistości.
rozwiń zwiń