Czy kulturze potrzebny jest marketing?

Ostatnia aktualizacja: 06.02.2015 12:00
Naszym gościem w piątek będzie Eryk Mistewicz, konsultant strategii marketingowych w mediach, polityce i biznesie.
Eryk Mistewicz. To chyba pierwszy ekspert od marketingu, który zagości w Dwójce
Eryk Mistewicz. To chyba pierwszy ekspert od marketingu, który zagości w DwójceFoto: PAP/Paweł Supernak

Z autorem koncepcji marketingu narracyjnego porozmawiamy o roli marketingu we współczesnym świecie i o tym, dlaczego (i czy słusznie) często bywa on negatywnie postrzegany (szczególnie w polityce). Czy zawsze musi być próbą manipulowania odbiorcą? Zastanowimy się również, jak skutecznie wykorzystać marketing w przestrzeni kulturalnej.

***

Na audycję "O wszystkim z kulturą" - w piątek (6.02) w godz. 18.00-19.00 - zaprasza Jerzy Kisielewski.

mm/mc

Zobacz więcej na temat: KULTURA marketing
Czytaj także

Jacek Kaspszyk: rozsadziłbym orkiestrę od środka

Ostatnia aktualizacja: 17.01.2015 19:00
- Próbowałem kiedyś grać w orkiestrze, ale moja egocentryczna wizja nie pozwoliła mi pracować z dyrygentem - wyznał dyrektor artystyczny Filharmonii Narodowej.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Herdzin: muzyka to dla mnie ciepłe, jasne światło

Ostatnia aktualizacja: 23.01.2015 20:00
- Absolutnie unikam tego i jako słuchacz, i jako kompozytor, żeby muzyka mną wstrząsała - opowiadał w Dwójce Krzysztof Herdzin. Pianista w tym roku świętuje 25 lat pracy scenicznej.
rozwiń zwiń