Gość Czwórki przyznaje, chciałby, żeby polskie reklamy były... gorsze. Tymczasem ich twórcy są coraz bardziej profesjonalni. - Im gorsze są polskie reklamy, tym dla mnie lepiej. Wyczerpałem już wszystkie najgorętsze tematy, teraz muszę stawać na głowie, żeby wyłapać ciekawą reklamę. Chciałbym, żeby nowe reklamy były bardziej "adbusterowe" i bardziej nadawały się do sprawdzenia - mówi Marek Hoffmann.
Przyznaje też, że wbrew pozorom sam podatny jest na reklamy i wyjaśnia, za co nie lubi reklam z Barrym Scottem. Opowiada również o najbardziej szalonym filmiku, który kręcił skacząc ze spadochronem.
***
Tytuł audycji: Tędy po trendy
Prowadzą: Aleksandra Jasińska, Kamil Jasieński
Gość: Marek Hoffmann, czyli AdBuster (youtuber)
Data emisji: 11.07.2015
Godzina emisji: 11.00
mg/ag