Polskie Radio
Section05

biedronka

Biedronka królową reklamy w TV. Za nią Lidl i Allegro.To już walka o świątecznego klienta

Według danych firmy Nielsen za okres 27 października - 2 listopada, sieć Biedronka wydała na reklamę telewizyjną aż 12 771 140 zł. Sieć Lidl, która również znalazła się w gronie TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi, przeznaczyła na ten cel o 5,5 mln zł mniej - 7 236 960 zł. W zestawieniu znalazło się również Allegro - 5 757 815 zł.
Zobacz więcej na temat:  handel reklama telewizja

Koszyk cen: dyskonty stawiają na „górną półkę spożywczą”.

Zdaniem specjalistów, rynek handlu detalicznego w najbliższym czasie zdominuje walka o bogacącego się polskiego konsumenta, poszukującego produktów spożywczych lepszej jakości. Dlatego w ostatnich latach dyskonty zamieniały palety na półki, a teraz umieszczają na nich coraz więcej towarów, oznaczonych certyfikatami, znakami jakości i nagrodami. Jak to się przekłada na ceny w tych placówkach?
Zobacz więcej na temat:  ceny żywności finanse handel lidl