Dlaczego Polska ma tak mało znanych marek żywnościowych? Mimo, że Polska jest znaczącym producentem i eksporterem żywności, wciąż nie dorobiła się produktów markowych, rozpoznawalnych na świecie. Zobacz więcej na temat: żywność promocja marka Elżbieta Mamos
Polska marka jak marzenie Pojawiają się coraz to nowe pomysły na zbudowanie potęgi polskiego przemysłu, w tym rozpoznawalnej na świecie marki zdolnej konkurować z najlepszymi. Zobacz więcej na temat: motoryzacja elektromobilność marka rynek tesla
Ile warta jest marka Polski? Polska znalazła się na 23. miejscu najbardziej wartościowych marek narodowych na świecie według brytyjskiej firmy doradczej Brand Finance. Jej wartość wzrosła do 571 mld dol. Zobacz więcej na temat: marka LICZBA DNIA
Łatwiej rozpoznamy polską żywność na sklepowych półkach Na sklepowych półkach łatwiej rozpoznamy polską żywność. "Produkt polski" - taką informacją producenci będą mogli oznaczać swoją żywność. Zobacz więcej na temat: Justyna Golonko żywność
Rząd określi priorytety promocji Polski Do końca roku rząd opracuje dokument opisujący priorytety promocji Polski; będzie nad nim pracował m.in. nowo powołany w ramach KPRM, międzyresortowy zespół ds. promocji Polski - powiedział PAP wiceminister MSZ Jan Dziedziczak. Zobacz więcej na temat: POLSKA
Coraz chętniej sięgamy po lokalne produkty Dobre, bo polskie. Polscy konsumenci zaakceptowali to hasło, chętniej i częściej sięgają po produktu lokalne, rzadziej po globalne. Zobacz więcej na temat: POLSKA GOSPODARKA Elżbieta Mamos
Polska jako marka coraz lepiej rozpoznawalna za granicą Produkty „made in Poland” zyskują uznanie konsumentów na całym świecie. Do tradycyjnie kojarzonych z Polską branż, jak np. rolno-spożywczej, dołączają kolejne. Zobacz więcej na temat: POLSKA Teraz Polska
Volkswagen: czy marka wyjdzie z kryzysu? Reputacja Volkswagena, ale i całego niemieckiego przemysłu została trwale nadszarpnięta. Mało satysfakcjonujące jest również oficjalne oświadczenie władz koncernu, gdzie nie pada słowo – przepraszamy. A media donoszą o kolejnych producentach, którzy mogli wprowadzać w błąd swoich klientów. Zobacz więcej na temat: diesel oszustwa samochody volkswagen
Polska ma problemy z własną marką Polska jest jednym z niewielu krajów, które nie mają spójnego pomysłu na długofalowe budowanie marki i zarządzanie nią. Tymczasem jest to ważne, bo nasz kraj dopiero walczy o rozpoznawalność i wizerunek. Zobacz więcej na temat: POLSKA
Superbrands. Nagroda, której nie da się kupić Tego tytułu nie da się kupić. Otrzymują je wyłącznie najlepsi i najsilniejsi na danym rynku. Mowa o nagrodach Superbrands przyznawanych na świecie od ponad 20 lat, w Polsce - od dekady. Zobacz więcej na temat: firma konsument zakupy
Chińskie marki warte miliardy dolarów Chińskie marki, może poza takimi, jak Lenovo czy Huawei – obie z branży nowych technologii – są w Polsce raczej mało znane. Okazuje się, że nie tylko u nas, ale również w tzw. szerokim świecie. Zobacz więcej na temat: Chiny firma marketing
Jak promować produkty made in Poland Polskie produkty coraz bardziej zyskują w oczach niemieckich konsumentów i śmiało mogą konkurować z marką "made in Germany", wynika z badania przeprowadzonego wśród niemieckich firm przez Niemieckie Towarzystwo Jakości. To dobry prognostyk na przyszłość - mówi Michał Lipiński, dyr. konkursu Teraz Polska. Zobacz więcej na temat: POLSKA reklama
Wizerunek Polski na świecie tworzy 75 marek Redakcja magazynu Brief przygotowała ranking 75 marek tworzących wizerunek Polski – nowoczesnej, kreatywnej i silnej ekonomicznie. Czy to oznacza, że polska marka jest znana na świecie? Zobacz więcej na temat: POLSKA
Powstanie marka "polskie jabłko"? Eksperci oceniają pomysł Stworzenie marki "polskie jabłko" jest możliwe, ale będzie drogie - twierdzą zgodnie w eksperci od reklamy. Znawcy marketingu apelują, by rząd wykorzystał internetową akcję "jedz jabłka" i wzmocnił promocję polskich owoców na zagranicznych rynkach. Zobacz więcej na temat: owoce rolnictwo Rosja
Znak Teraz Polska: nadal gwarantuje sukces firmom i gminom Kiełbasa lisiecka, maślane ciasto drożdżowe, czy też naturalnie mętne soki. To tylko część produktów spożywczych, które w tym roku uzyskały godło promocyjne Teraz Polska. Łącznie nagrodzono 15 różnych produktów, 8 usług, 2 przedsięwzięcia innowacyjne oraz 5 samorządów. Zobacz więcej na temat: NBP produkcja przedsiębiorca
Polacy, miasta i żywność - to atuty marki Polska Dlaczego budowanie silnej marki narodowej i jej promocja w świecie, powinno być zadaniem priorytetowym? Zastanawiali się uczestnicy debaty "Okrągły stół promocji Polski". Zobacz więcej na temat: POLSKA promocja
Kto chce kupić markę Polska? Jeżeli znalazłby się nabywca, to wg wyceny firmy Brand Finance, „Polska” jest warta 500 mld dolarów. Powodem takiej wyceny może być wg polskiego MZS organizowanie dużych, międzynarodowych imprez sportowych i gospodarczych. Z imprezami zresztą może być jeszcze lepiej. Zobacz więcej na temat: POLSKA wycena firmy wycena marki Ministerstwo Spraw Zagranicznych